woensdag 4 september 2019

19 september Mindfulness Workshop voor jongeren 12-18 jaar,

Wat mij helpt om mijn hoofd wat te verstillen? Een mooie omgeving, water om me heen en aandacht bij mijn adem en lijf! En ja dat is soms best een uitdaging. Mindfulness is voor mij een manier om ook op momenten als ik al die dingen niet heb, toch een pauze in te lassen en te voelen hoe het met me gaat. Hierdoor lukt het me beter om keuzes te maken, die bij me passen. En af en toe even tijd in te lassen waarop ik helemaal niks hoef... Gaat dat vanzelf, nee...., maar iedere dag heb ik een nieuwe kans om dingen anders te doen. Wil je ook ervaren wat Mindfulness voor je kan doen? Kom dan 3 oktober naar de workshop. Tijdens de workshop doen we aandachts- & yogaoefeningen en krijg je een korte uitleg over wat mindfulness is. Kosten deelname de workshop 10,- leeftijd van 12 tot 18 jaar.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten